عاشقی!!!!!!!!


love lorn

....

میان طواف خانه ات جایی که من بودم وتو بودی ویک دنیا سکوت     چه ناشیانه دل را باختم جایی بین صفا و مروه ات دل سپردم به یک نگاه دویدم ونرسیدم مرا به خود خواندی تا این گونه پایبندم کنی؟؟؟ نمیدانم .شاید هم شرط مهمان نوازیت این بود من عاشق شدم دل دادم جایی که سنگ می زنند شیطان را تا براندش از خود نگاهم شیطان شد در پی لیلایی دوید که مجنونم  کرد شیرین شد چون فرهاد که نه بیستون تمام باورهایم را به تیشه ی عشق  کندم طواف می کنم این بار ضریح نگاهی را که در طواف عشق  این گونه عاشقم کرد.



نظرات شما عزیزان:

آرمین
ساعت16:48---25 فروردين 1394
من نمیرم خخخخخخخخخخخخخخخ

بهنام
ساعت16:36---29 اسفند 1393
اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز
هر سال این فکر را به یادمان می آورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند. .
پاسخ:سلام ممنون عزیزم شما هم سال خوبی داشته باشید


بهنام
ساعت16:32---29 اسفند 1393
ورق خوردن برگی دیگر و آغاز صفحه ای سفید از دفتر زندگی فرصتی است برای عاشقانه تر نوشتن، عاشقانه تر نفس کشیدن، عاشقانه تر زندگی کردن...
پیشاپیش عید مبارک


matin
ساعت23:20---21 اسفند 1393
یک نفر در همین نزدیکی ها چیزی .. به وسعت یک زندگی برایت جا گذاشته است .. خیالت راحت باشد .. آرام چشمهایت را ببند .. یک نفر برای همۀ نگرانی هایت بیدار است .. یک نفر که از همۀ زیبایی های دنیا .. تنها تو را باور دارد ..

بهنام
ساعت15:10---19 اسفند 1393


کســــی چهـ میـــــداند کهـ...

امـــــروز چند بار فــــــرو ریختمــ...

از دیدن کســــی کهـ...

تنهــــــا لباسشـ شبیهـ تــــــــو بود...!!!



حسین
ساعت20:46---18 اسفند 1393

منننننننن با زخممممم زبونت رفیقم
مرحم بزار با حرفات رو زخمممممه عمیقم
تنهایی و بی سنگ صبور
دنیای سرد و سوت و کور
توی شبها ستاره نیست
دنبال راه چاره نیست.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 9 اسفند 1393برچسب:,ساعت 15:30 توسط asaljooon| |


Power By: LoxBlog.Com